...klesl o 68 %, což firmu přinutilo ke zhoršení celoročního výhledu. Akcie v americkém prodlouženém obchodování reagovaly poklesem o 7,02 % na 66,64 USD. Od počátku roku jsou výš o 8 % proti růstu spotřebitelského subindexu v rámci S&P 500 o 25 % a celého indexu o 16 %. Čistý zisk Yum! Brands ve třetím čtvrtletí roku klesl na 152 milionů dolarů či 33 centů na akcii z 471 milionů dolarů či jednoho dolaru na akcii před rokem. Očištěný zisk na akcii dosáhl 85 centů a zaostal za konsensem 92 centů. Yum! Brands uvedla, že negativní vliv v rozsahu 10 centů měl růst zdanění. Celkové tržby firmy dosáhly 3,47 miliardy dolarů a zaostaly za konsensem 3,53 miliardy dolarů. Zářijové tržby srovnatelných obchodů (fungujících nejméně rok) v Číně utrpěly propad 11 %, zatímco konsensuálně se očekával pokles o 5,7 %.