Customer care Patria: Investice jsou stále více práce s lidmi

Finance.cz
Autor: Finance.cz
8. 2. 2015

Sdílet

8. 2. 2015

Říká se, že každý tým prověří nějaká nečekaná událost. Oddělení „Customer care“, péče o zákazníky, tak musí v každé firmě patřit mezi nejodolnější. Jindřich Holčák, vedoucí Customer Care Patria Finance ovšem říká, že i tak stojí před jeho lidmi neustálé výzvy.Patria Online: Co je Customer Care v Patria Finance v praxi?Customer care se dá přeložit jako „Oddělení péče o zákazníky“ a v Patria Finance funguje sedmým rokem. V současné době jsou v tomto týmu čtyři lidé a našim primárním cílem je poskytovat individuální služby klientům, kteří obchodují sami bez asistence makléře.Patria Finance: Co si má klient pod péčí o zákazníka představit?Náplň činnosti je poměrně široká a zahrnuje v sobě osobní/telefonický kontakt s novými, stávajícími, ale i potenciálními klienty.

Více o autorovi