Společnost Snap Inc. předpokládala pro toto čtvrtletí tržby na spodní hranici odhadů analytiků, což signalizuje, že zlepšení v oblasti digitální reklamy nepřichází tak rychle, jak se očekávalo. Akcie společnosti v předobchodní fázi klesly a zaznamenaly největší vnitrodenní pokles za poslední tři měsíce. V období končícím v září dosáhnou tržby 1,07 až 1,13 miliardy dolarů, uvedla společnost se sídlem v Santa Monice v úterním prohlášení. Průměrná očekávání analytiků se nachází ve výši 1,13 miliardy dolarů. Společnost Snap, která vyvíjí aplikaci pro sociální média Snapchat, výrazně mění svůj reklamní byznys a přidává nástroje, které usnadňují přiřazování propagačních akcí lidem, kteří je chtějí vidět, a měření jejich účinnosti. Společnost také představila několik nových druhů reklam. Investice byly nákladné - jak kvůli technologické infrastruktuře, tak kvůli narušení plánů marketérů - ale společnost očekává, že revize v dlouhodobém horizontu zvýší příjmy.