ČP Leasing s novou značkou a širší nabídkou služeb

Společnost ČP Leasing, sedmička českého leasingového trhu, mění svou značku. Změna názvu je spojena se změnou vlastníka, nyní bude společnost na leasingovém trhu působit pod značkou Credium.
Finance.cz
Autor: Finance.cz
25. 4. 2006

Sdílet

Moderní, seriozní a dynamická společnost. To jsou vize, které chce ČP Leasing naplnit. Dopomoci by k tomu měla i změna značky, kdy místo dosavadní společnosti ČP Leasing nastupuje Credium. Tento krok je spojen především se změnou vlastníka. Tím se stala v srpnu loňského roku významná francouzská společnost Sofinco S.A., jejímž majoritním vlastníkem je jeden z významných hráčů na bankovním poli, nadnárodní skupina Crédit Agricole.

„Díky spojení se společností Sofinco jsme se stali členem jedné z největších finančních skupin na světě. To je pro naše klienty ta nejlepší záruka stability a prvotřídní kvality služeb. Stává se z nás univerzální finanční společnost, která umí naslouchat a inovovat. Chceme, aby nás klienti i nadále považovali za seriózní a dynamickou společnost, se kterou se vyplatí spolupracovat,“ řekl Luděk Keltyčka, předseda představenstva a generální ředitel společnosti.

Rozšíření nabídky služeb
Cílem společnosti, zastřešené novou značkou Credium, je rozšíření stávající nabídky svých produktů. V českých podmínkách hodlá pokrýt financováním dopravní techniky kompletně celý trh, také se chce intenzivněji zaměřit na financování ojetých vozů a rozšířit aktivity na nejširší spektrum spotřebitelského financování.

„V budoucnu se chceme zaměřit na zkvalitnění dosavadních produktů a služeb, například výrazným zkrácením procesu schvalování obchodních případů nebo rozšířením nabídky pojištění od více pojišťoven. Vedle financování nových vozů se chceme intenzivněji zaměřit na trh s ojetými vozy. Rozšiřujeme své aktivity také na nejširší spektrum spotřebitelského financování, jehož konkrétní podoba se připravuje,“ dodal Luděk Keltyčka.

V modrozelených barvách
Vznik názvu nové společnosti prošel dlouhým procesem. Nové jméno má být seriózní, moderní a lehce vyslovitelné. Se změnou názvu došlo i ke změně vizuálního stylu. Logo Credium je kombinací modré a zelené barvy, jeho součástí jsou tři tečky. Ty mají znázorňovat jednak mince a zároveň odkazují na hlavní oblasti zájmu společnosti – leasing, úvěry a pojištění.


Více o autorovi