„Pozitivní vývoj jsme zaznamenali také u celkového objemu prostředků evidovaných ve prospěch účastníků. Ke konci roku dosáhly výše 16,02 mld. Kč, což představuje 20 % meziroční nárůst,“ uvedl Jiří Rusnok, předseda představenstva ING Penzijního fondu.
Podle Rusnokových slov lze na základě těchto výsledků očekávat, že se ING PF zařadí opět mezi penzijní fondy s nejvyšším zhodnocením na trhu. „Za období mezi lety 1995 a 2006 dosáhlo průměrné roční zhodnocení u ING PF 6,54 %. Spokojenost našich klientů odráží také meziroční nárůst vlastníků ING Penzijního fondu o cca 4,5 % oproti stavu k 31. 12. 2005. V roce 2006 se počet vlastníků vyšplhal na více než 400 000 účastníků,“ říká Rusnok.
Rostoucí počet lidí, kteří si pořizují penzijní fondy, odráží podle Rusnoka nedostatečnou výši státních příspěvků v období penze. „Česká republika se doposud neodhodlala k reformě státních financí a nijak nereflektuje očekávané stárnutí populace. Penzijní připojištění společně se státním příspěvkem pomáhá dosáhnout občanům solidní životní úrovně před odchodem do důchodu. Na penzijní připojištění navíc dnes stále častěji přispívá i zaměstnavatel,“ dodává.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
