"Význam týmu tady v Praze je skutečně veliký, pobočky v zemích okolo nás potřebují pomoci, protože už na to samy nestačí," řekl Bernard. V pražském středisku se budou vytvářet mezinárodní marketingové aktivity firmy, analyzovat vývoj trhu a připravovat nové produkty. Podobných středisek má eBay po celém světě pět; v Evropě funguje pouze jedno menší v Německu.
Volbu Prahy odůvodnil Bernard především kvalitou místních specialistů, kteří jsou navíc dobře jazykově vybaveni. "České vysoké školy poskytují vysoký standard vzdělání a zároveň tady existuje už i praxe," řekl Bernard. Jako další důvod zmínil výhodnou geografickou polohu uprostřed Evropy. Navíc od loňského roku je v Praze vývojářské středisko dceřiné společnosti Skype, které taktéž řídí Bernard.
eBay je největší internetovou aukční síní, která zprostředkovává obchody mezi dvěma uživateli. Denně zaznamenává zhruba miliardu zhlédnutí. Kromě globální stránky s koncovkou .com má místní mutace ve 37 zemích světa.
Jak dnes uvedla viceprezidentka eBay Wendy Jonesová, česká verze se zatím nechystá. Češi ale hojně využívají americkou, německou nebo britskou stránku. Denně jich eBay navštíví zhruba 5000, přičemž nejvíce prodávají a nakupují osobní auta, motocykly a náhradní díly k nim.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
