I přes růst objemu poskytnutých úvěrů si GE Capital Bank zachovává jednu z nejvyšších kapitálových přiměřeností na českém trhu. K 31. prosinci 2001 dosáhl tento ukazatel hodnoty 41,03 %. V loňském roce se podařilo GE Capital Bank ještě více zefektivnit svůj provoz, když meziročně došlo k poklesu všeobecných provozních nákladů o téměř 12 % - z 3,1 mld. Kč (k 31. 12. 2000) na 2,7 mld. Kč (k 31. 12. 2001).
Vlastní kapitál GE Capital Bank se v meziročním srovnání zvýšil o 11,5 % na 6,904 mld. Kč. Vlastní kapitál banky vzrostl díky ziskům z minulého období. Jediný akcionář GE Capital Bank - GE Capital International Holdings Corporation - se totiž rozhodl nepoužít zisk z roku 2000 k vyplacení dividend a ponechal veškerý zisk na rozvoj aktivit GE Capital Bank v České republice. Stejné rozhodnutí učinil i v minulých letech. Rentabilita průměrných aktiv (ROA) dosáhla ke konci loňského roku 1,13 % a rentabilita průměrného vlastního kapitálu (ROE) činila 12,21 %.
GE Capital Bank patří do skupiny GE Capital Services, která je součástí jedné z největších finančních skupin na světě - General Electric. General Electric dosáhla v roce 2001 zisk po zdanění ve výši 13,684 miliardy amerických dolarů. V roce 2000 zisk společnosti činil 12,735 miliardy dolarů. Příjmy společnosti za rok 2001 dosáhly 125,9 miliardy USD.
Hospodářské výsledky GE Capital Bank
(podle českých účetních standardů, auditované)
| 
 Ukazatel  | 
 31. 12. 2001(v tis. Kč)  | 
 31. 12. 2000(v tis. Kč)  | 
 Meziroční změna  | 
| 
 Aktiva celkem  | 
 78 496 113  | 
 68 728 765  | 
 14,2 %  | 
| 
 Vklady klientů  | 
 42 302 408  | 
 38 149 292  | 
 10,9 %  | 
| 
 Úvěry klientům (čisté)  | 
 11 765 823  | 
 5 947 038  | 
 97,8 %  | 
| 
 Vlastní kapitál  | 
 6 904 282  | 
 6 194 471  | 
 11,5 %  | 
| 
 Všeobecné provozní náklady  | 
 2 732 788  | 
 3 099 285  | 
 -11,8 %  | 
| 
 Čistý zisk na zaměstnance  | 
 434  | 
 331  | 
 31,1 %  | 
| 
 Čistý zisk  | 
 843 000  | 
 719 811  | 
 17,1 %  | 



				
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					