Internetové bankovnictví České spořitelny, produkt SERVIS 24 Internetbanking, získalo ocenění Finanční produkt 2002. Službu po necelých třech měsících od uvedení do provozu využívá 92 450 klientů České spořitelny. Ocenění této službě udělili odborní redaktoři časopisu Osobní finance z vydavatelství Computer Press.
Hlavními kritérii hodnocení byla užitečnost pro drobného spotřebitele, poměr kvalita a cena a míra uživatelského pohodlí. "České spořitelně se podařilo trefit do toho, co klient potřebuje. Z kteréhokoli počítače napojeného na internet jednoduše provádět základní bankovní operace," uvedli zástupci časopisu Osobní finance v hodnocení.
Službu SERVIS 24 Internetbanking začala Česká spořitelna nabízet v listopadu 2002. Služba nahradila starší produkt internetového bankovnictví, který Česká spořitelna nabízela od roku 2001. Internetbanking je jedním z produktů přímého bankovnictví, které souborně patří do služby přímého bankovnictví SERVIS 24. Ta klientům nabízí za jediný poplatek a se stejným souborem identifikačních znaků a hesel přístup k účtu přes telefon i internet.
Zdroj: tisková zpráva ČS



				
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					