Představenstvo Union banky rozhodlo o opětovné aktivaci vnitřního systému banky. V praxi to tedy znamená, že od středy 5. března začnou zaměstnanci postupně vykonávat všechny své činnosti. Samozřejmě s výjimkou obsluhy klientů. Nové vedení banky kromě toho informuje odpovědné pracovníky o vývoji situace v bance a o krocích, které činí k jejímu řešení.
Včera zveřejněná tisková zpráva Union banky informuje klienty, kteří si nestihli vyzvednout své výpisy z běžných účtů k datu 20.2.2003 a starší, o možnosti jejich zaslání poštou. Klient však musí podat písemnou žádost, která bude podepsána v souladu s podpisovým vzorem. Svůj požadavek s uvedením adresy mají klienti zasílat na obchodní místo, které jejich účet vede.
Toto rozhodnutí o částečném provozu banky je dle tiskového mluvčího Union banky Josefa Řeřichy jedním z kroků, které bance umožní co nejpružněji reagovat v okamžiku, kdy Česká národní banka vydá své správní rozhodnutí o budoucnosti Union banky.
Představenstvo se také včera rozhodlo, že nebude komentovat názory bývalých vedoucích představitelů banky, které v těchto dnech zaznívají z médií, a to zejména proto, že přístup bývalého a nynějšího managementu banky k řešení situace se významně liší. Generální ředitel Union banky Roman Mentlík k tomu říká: "Znovu zdůrazňuji, že naším zájmem je nedopustit jakýkoliv dopad na klienty, a že banka v tuto chvíli aktivně hledá komerční řešení a nečeká s nataženou rukou pomoc státu."
Zdroj: tiskové zprávy Union banky
Aktuální informace o dění v Union bance a vše důležité kolem krachujících institucí můžete sledovat na stránkách www.krizovecentrum.cz!



				
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					