Na tyto a mnohé další otázky se pokoušeli v úterý 21.10. odpovědět uznávaní odborníci z Velké Británie, Nizozemí, Malty, Kypru i ČR na semináři pořádaném Unií Offshore Poradců ČR ve spolupráci se společností Akont Trust Company a za partnerství společností Finance.EU, Společnosti Online a Ihned.cz.
Úvod semináře, který navštívilo více než 80 zájemců o tuto specifickou problematiku, obstaral Aleš Kozák ze společnosti Akont Trust Company, který představil hlavního partnera semináře, krátce shrnul výhody a nevýhody tuzemských a mezinárodních holdingů a přehledně zmapoval současnou daňovou situaci.
Další vystoupení obstarali jednotliví zástupci společností z výše jmenovaných zemí, z nichž každý prezentoval situaci v oblasti zakládání daňových holdingů ve své zemi. Postupně se představili Leo Neve z Nizozemí, Erik Vallaste z maltské společnosti Prospera, Stavros Clerides s kyperské Ergoserve Consulting Ltd. a Nicos Charalambides z Velké Británie.
Především vystoupení maltských a kyperských společností přineslo všem účastníkům celou řadu zajímavých podnětů, když jejich zástupci na praktických příkladech demonstrovali postup v zakládání mezinárodního holdingu v dané zemi a velmi přesně dokázali stanovit výši daňových úspor z této činnosti se všemi legislativními a věcnými aspekty.
V posledním vystoupení dne se opět ujal slova p. Kozák z Akontu a představil účastníkům praktické využití holdingových struktur v souvislosti s ČR. Ve své prezentaci přehledně zpracoval strukturu budování optimálního daňového holdingu a finančních toků v něm. Na praktických příkladech v závěru si mohli návštěvníci semináře spočítat, že úspory z takto vytvořených struktur mohou bez problémů přinést daňové úspory v řádech desítek procent.
Pokud i Vás zajímá hlouběji problematika zakládání daňových holdingů, určitě byste neměli přehlédnout seriál o daňovém plánování připravený pro náš server Finance.cz právě společností Akont.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
