„Jsme velmi rádi, že se nám společně podařilo naplnit nejen původní marketingový záměr, ale navíc tvůrčím způsobem ztvárnění reklamy zaujmout široké publikum a ve finále i porotu Zlaté pecky s Michalem Horáčkem v čele,“ komentuje úspěch Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu Pojišťovny České spořitelny.
Kreativní ředitel reklamní agentury Rust Robert Houzar ji doplňuje: „Od začátku jsme měli v zásadních věcech jasno. Nechceme lidi strašit. Chceme ukázat budoucnost mladých rodin otevřenou a pozitivní s tím, že FLEXI je nenápadnou a přirozenou součástí jejich života. To vše jedinečným, zajímavým formátem reklamy. A to se nám, jak je vidět, podařilo.“
Zlatá pecka je prestižní soutěž pořádaná Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace. Soutěž hodnotí a oceňuje nejlepší tvůrčí práce v oblasti reklamy a komunikace v České a Slovenské republice. Přihlášená díla hodnotí autonomní porota složená ze specialistů a odborníků.
Příprava komunikace: agentura Rust, Klemperer, s.r.o.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
