“Předběžné výsledky jasně ukazují, že se Skupina Triglav úspěšně adaptuje na nepříznivé obchodní podmínky a optimalizuje svůj byznys i v těch nejnáročnějších časech," uvedl Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny, která je členem Skupiny Triglav. „Prohlubování ekonomické krize mělo nicméně dopad na celkovou výši předepsaného pojistného Skupiny Triglav. Hodnota 936,3 milionu eur znamená meziroční pokles o 5 %,“ dodal Baný.
Skupina Triglav aktuálně předpokládá, že ukazatel výnosnosti hlavního byznysu se meziročně zlepšil jak na úrovni celé Skupiny, tak i na úrovni největší slovinské finanční instituce Zavarovalnice Triglav. Combined ratio čili kombinovaný škodní poměr se za celou Skupinu Triglav zlepšil z 90,1 % v roce 2011 na 89,6 % v roce 2012. Combined ratio Zavarovalnice Triglav se příznivě posunulo dokonce ještě více, a to z 83 % v roce 2011 na loňských 81,4 %.
Z celkového čistého zisku Skupiny Triglav 73,2 milionu eur dělal čistý zisk Zavarovalnice Triglav 50,4 milionu eur. Na hrubém předepsaném pojistném měla mateřská společnost Triglav pojišťovny příjem 647,6 milionu eur, tedy o 7 % méně než o rok dříve. „V roce 2013 plánujeme stabilizovat úroveň vybraného pojistného, na kterou měla vliv snížená kupní síla domácností nebo například i přiostření konkurence u pojištění vozidel. Cílem shodným s rokem 2012 zůstává koncentrace na ziskovost hlavního pojišťovacího byznysu,“ sdělil Matjaž Rakovec, předseda představenstva společnosti Zavarovalnica Triglav.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
