FÉR hypotéka se opírá o tři základní principy: profesionalita, specializace a etika. Hypoteční makléři či poradci členů AHM se musí dle těchto principů věnovat hypotečnímu poradenství na plný úvazek. Dále je kladen důraz na úzkou specializaci na hypoteční produkty. Ty se zprostředkovávají výhradně makléřským stylem. To znamená, že makléři a poradci nabízí produkty všech bank. Klient také může očekávat pomocnou ruku makléře po celou dobu čerpání a splácení úvěru. Co se týče etiky, každý z členů AHM se při vstupu do Asociace zavázal dodržovat Etický kodex AHM. Ten mimo jiné důrazně říká, že zájmy klienta jsou na prvním místě.
Cílem projektu FÉR hypotéky je přimět klienty více přemýšlet o své hypotéce, vyžadovat odbornou způsobilost a profesionální přístup. „Fenomén hypotečních makléřů zažívá boom zejména v posledních letech a díky rychlému růstu hypotečního trhu se výrazně zvýšil i počet osob a subjektů, které hypotéky bankám zprostředkovávají. Kvalita služeb klientům tak může být v současnosti velmi různá,“ uvádí Jan Kruntorád, předseda představenstva Asociace hypotečních makléřů a generální ředitel Gepard Finance. To je ostatně důvod, proč se renomované makléřské společnosti rozhodly prostřednictvím profesní odborné asociace pozitivně působit na další rozvoj hypotečního trhu. „Projekt FÉR hypotéka je tak jen logickým pokračováním dlouhodobé snahy Asociace o nastavení určitých standardů kvality na hypotečním trhu, které současně budou pro klienty dobře čitelné,“ dodává Kruntorád.



 
				 
								 
								 
								 
								







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					