Loni v prosinci Sazka oznámila, že na trhu chce mít letos 2000 těchto zařízení. Podle údajů ministerstva financí jich je ale zatím v provozu je 310.
"Z dotazu, který sdružení i členským asociacím došel z Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, vyplývá, že sdružení distributorů a provozovatelů výherních automatů mělo Sazce uzavřít cestu do heren," řekl listu Jan Šnajdr ze Sdružení zábavního průmyslu.
Sazka o podnětu úřadu nechtěla informovat s odvoláním na obchodní tajemství. Mluvčí firmy Zdeněk Zikmund ale tvrdí, že projekt pokračuje podle podnikatelského záměru. "Provoz systému, jeho rozvoj a zájem obchodních partnerů odpovídají původním představám a předpokladům," řekl HN.
Sazka nicméně podle listu loni v květnu oznámila, že s plošným nasazením automatů počítá v druhé polovině roku. V hernách se mělo podle HN objevit celkem 1300 videoterminálů. Později firma oznámila, že koncem letošního roku chce provozovat přibližně 2000 terminálů.
Jan Šnajdr ze Sdružení zábavního průmyslu vysvětluje nižší zájem o terminály Sazky tím, že pro lidi je toto zařízení zatím téměř neznámé. "Logicky k němu zatím panuje nedůvěra," dodal. Na videoloterijních terminálech Starport je možné hrát více her a výhry jsou vyšší než na klasických automatech.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
