Výkonným viceprezidentem TPCA výrobu zůstává i nadále Jean Pierre Chantossel.
Satoši Takae byl celou svou profesní kariéru na různých výrobních pozicích v továrnách Toyoty v Japonsku a USA. Jako viceprezident TPCA pro výrobu dohlížel na vývoj a instalaci výrobních technologií v kolínském závodě a na rozjezd výroby. Jeho krátkodobým úkolem bude dosáhnout plné výrobní kapacity do počátku roku 2006 a v budoucnu dovést TPCA na špičku evropských automobilových závodů, co se týká kvality a efektivity výroby, dodal mluvčí.
Masatake Enomoto, původní profesí právník, byl v roce 2001 jmenován vedoucím projektu malého vozu vyvíjeného Toyotou a PSA Peugeot Citroën. Později se podílel na výběru lokality pro nový automobilový závod a na vyjednávání podmínek s kandidátskými zeměmi. Jeho úkolem bylo připravit půdu pro nový automobilový závod a nastartovat výrobu.
Pod Enomotovým vedením vyrostl v Kolíně nejmodernější závod Toyoty. Investice TPCA v Česku dosáhla 1,3 miliardy eur (asi 40 miliard korun), z toho zhruba polovinu představoval vývoj nového vozu. Firma zaměstná 3000 lidí, dalších 7000 míst vznikne u jejích dodavatelů.
Nová továrna zahájila komerční výrobu na konci letošního února a do konce května vyrobila přes 11.000 vozů. Letos by z jejích linek mělo sjet přes 100.400 aut. Po najetí na plnou kapacitu bude ročně vyrábět 300.000 vozidel. Z celkového počtu vyrobených aut má každá značka, tedy Toyota Aygo, Peugeot 107 a Citroën C1, po třetině. Na trhu se nová auta objevila začátkem června.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
