Systém, jehož základem je produkt ERASE Compliance Manager společnosti NetEconomy, pracuje na principu „poznej svého zákazníka“. Automaticky vytváří profily zákazníků, včetně očekávaného chování a prováděných transakcí. Pokud se zákazník rozhodne provést operaci výrazně odlišnou, je okamžitě upozorněno příslušné oddělení finančního ústavu. IndusInd Bank bude díky tomu schopna zabránit tomu, aby její účty byly využívány k legalizaci výnosů z trestné činnosti nebo financování terorismu a zároveň se také lépe bránit proti podvodům.
V mnoha zemích je nasazení nástrojů pro sledování neobvyklých transakcí povinné pro všechny komerční banky a očekává se, že podobné regulační požadavky vstoupí v platnost i v Indii. Indická centrální banka (RBI – Reserve Bank of Indii) již k tomu podnikla první krok vydáním směrnice o boji proti praní špinavých peněz v listopadu loňského roku.
LogicaCMG je jedním leaderů na globálním trhu se systémy, jež chrání banky proti praní špinavých peněz. Její řešení využívá osm z deseti největších světových bank.
Bhaskar Ghose, generální ředitel IndusInd Bank, řekl: „IndusInd Bank bere otázku praní špinavých peněz velice vážně. Implementované AML řešení je důležitým krokem naší banky obecně v boji proti globálním finančním podvodům a kriminálním aktivitám. IndusInd Bank udělala opatření k tomu, aby za pomoci společnosti LogicaCMG uvedla AML aplikaci ERASE do provozu s maximální efektivností, a v souladu s nejlepšími světovými zkušenostmi tak vyhověla zákonným regulačním požadavkům."
Kannan Ramaswamy, ředitel společnosti LogicaCMG v Jihovýchodní Asii, k tomu dodal: „Jsme rádi, že jsme mohli IndusInd Bank podpořit v tomto kritickém projektu a oceňujeme její úsilí ochránit svoji organizaci i zákazníky před aktivitami spojenými s praním špinavých peněz. S tím, jak začnou v Indii platit povinné regulační požadavky týkající se boje s praním špinavých peněz očekáváme, že celá řada dalších bank projeví zájem o řešení podobná tomu, jaké jsme implementovali v IndusInd Bank.“



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
