Kartu s na hlavu postavenými hrdiny filmu Snowboarďáci Vojtou Kotkem a Jiřím Mádlem získají automaticky všichni mladí klienti kteří si od 1. prosince do konce roku otevřou účet Junior nebo Mini. „Chtěli jsme mladým lidem umožnit získat kartu, o niž byl v létě obrovský zájem. Když jsme ji v květnu a červnu vydávali k účtům pro mladé, zvýšil se prodej těchto účtů na trojnásobek u účtů Mini a dvojnásobek u Junior účtů,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny.
„Akci jsme se načasovali do období, kdy rozšířenou verzi filmu Snowboarďáci uvádí Česká televize jako seriál,“ doplnil Tomáš Zrzavecký. Akce se netýká jen nových klientů – o kartu mohou zažádat i klienti, kteří již účet i kartu mají.
Poštovní spořitelna se profiluje jako banka pro mladé a v tomto segmentu patří k leaderům trhu. Celkem vede více než 160 tisíc účtů pro mladé (účty Mini, Junior a Dětská vkladní knížka).
PS byla hlavní partnerem teenagerské komedie Snowboarďáci. V současnosti podporuje další film pro mladé, Experti. Je také generálním partnerem turné a CD skupiny Chinaski.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
