V Polsku by se měly ještě letos vyrobit první prototypy nové řady Pragovek. "Zkušební produkce pro český a polský trh se má zahájit v příštím roce, od roku 2008 pak začne sériová výroba," řekl zástupce agentury Czechtrade ve Varšavě Jiří Banot. "V této souvislosti se rovněž počítá se zvýšením počtu zaměstnanců v lublinské továrně o 150 až 200 lidí," dodal.
Pro polský model Pragy se počítá s úplně novou kabinou a použitím motoru a převodovky značky MAN. Naopak některé české součásti budou zachovány. Například náprava nebo rozvodová skříň, uvedl Profit.
Praga Čáslav zkrachovala v roce 2004. Důvodem byl trvalý nedostatek zakázek. Praga vyráběla auta určená především pro státní sektor, od něj se jí ale nedařilo zakázky získávat. Ve výrobním sortimentu firmy byly užitkové vozy Praga v provedení univerzální nosič, střední a terénní nákladní automobil nebo hasičský speciál. Praga zaměstnávala na konci roku 2003 115 lidí. Jejím rozhodujícím vlastníkem byla tehdy společnost 1. Kladenská.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
