„Být mezi třemi nejlepšími v hlavní kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna je pro nás skutečně velkou poctou,“ uvedl k úspěchu ČPP její generální ředitel Jaroslav Besperát. „Komplexní hodnocení v této anketě je postaveno na analýze celé řady údajů o produktech a službách, včetně vybraných hospodářských ukazatelů. Fakt, že jsme dokázali obhájit náš loňský úspěch je výsledek práce všech zaměstnanců a dlouhodobé péče o naše klienty,“ doplnil Besperát.
V rámci projektu „Nejlepší pojišťovna 2016“ bylo hodnoceno celkem 17 neživotních pojišťoven, které jsou posuzovány podle stovek objektivních dat a ukazatelů. Analytici hodnotili mimo jiné šíři produktové nabídky a služeb, dostupnost, komunikaci, celkový přístup ke klientovi i hospodářské výsledky, které dokládají finanční stabilitu společnosti. „Tím, že soutěž poskytuje informace ověřené po všech stránkách, může být objektivním vodítkem při výběru vhodné pojišťovny,“ zdůraznil Besperát.
V roce 2015 ČPP vykázala v neživotním pojištění celkový nárůst o 8,1 % na hodnotu 5,5 mld. Kč. Podle údajů České asociace pojišťoven se ČPP objemem předepsaného pojistného v neživotním pojištění posunula na čtvrtou příčku na trhu. V životním pojištění v důležitém segmentu běžně placeného pojistného vykázala v roce 2015 dynamiku růstu na úrovni 6 %, což byl nejlepší výsledek z top desítky na trhu.
Slavnostní vyhlášení výsledků proběhlo dnes v prostorách České národní banky. Vyhlašovatelem výzkumu Nejlepší banka 2016 a Nejlepší pojišťovna 2016 jsou Hospodářské noviny. Zpracovatelem výzkumu je agentura Datank. Projekt je vyhlašován pod záštitou viceguvernéra České Národní banky pana Vladimíra Tomšíka.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
