Za jednu akcii zaplatil fond 1010 korun, původně vlastnil téměř 11 procent akcií. Znamená to, že zaplatil zhruba sedm miliard korun. Akcie prodal proti původnímu prohlášení i majitel největšího třicetiprocentního balíku maltský fond Wood Textiles Holding. Zbylé akcie drželi minoritní akcionáři.
Pegas má závody ve Znojmě, v Bučovicích a v Egyptě poblíž Káhiry. Zároveň má již pozemek na stavbu nové továrny v Jihoafrické republice. \"Jsme potěšeni výsledkem naší dobrovolné nabídky převzetí, která potvrzuje, že nabídková cena byla pro akcionáře atraktivní. Jakožto majoritní akcionář se těšíme na spolupráci s managementem a podporu společnosti v jejím strategickém růstu v Evropě i mimo ni,\" uvedl ředitel přímých investic Jakub Dyba. Fond nepřímo vlastní rodinná nadace Oldřicha Šlemra a podnikatelé Eduard Kučera a Pavel Baudiš.
Fond chce změnit dividendovou politiku firmy, která byla dosud progresivní a každý rok vyplácela akcionářům více peněz za jednu akcií. Místo toho by měl zisk zůstat ve firmě, aby se snížilo zadlužení, výplata dividend se má pozastavit a místo organického rozvoje plánuje fond spíše rozvoj pomocí akvizic.
Textilka vyrábí netkané textilie pro stavebnictví, zemědělství či zdravotnictví. Patří k předním evropským výrobcům a získává i další trhy na Blízkém východě a v Africe. Zaměstnává 570 lidí. V prvním pololetí jí rostly meziročně výnosy o 4,7 procenta na 111,7 milionu eur (2,9 miliardy korun). Čistý zisk měla společnost nižší než ve stejném období loňského roku o 41 procent. Vydělala 4,5 milionu eur (116 milionů korun). Její akcie se obchodují na burze v Praze.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					