Pražské vývojové centrum společnosti funguje od roku 2002. Sídlilo v Hloubětíně a zaměřovalo se na vývoj klimatizačních jednotek a ovládacích panelů, od roku 2013 pak vyvíjí i senzory, software a systémy pro autonomní auta. Rozšiřující se portfolio vývojových prací vedlo k vybudování nového centra, které bylo otevřeno letos v lednu nedaleko stanice metra Depo Hostivař. Centrum má celkovou plochu 9000 metrů čtverečních, z toho více než třetinu zabírají laboratoře. V areálu je rovněž testovací plocha, kde jsou testovány například systémy automatického parkování.
Více než 700 odborníků v centru pracuje na komplexním vývoji od prvotních návrhů, analýzy zákaznických požadavků, software, hardware designu, testování systémů ve virtuální realitě až po testy v reálném provozu, nebo na testovacím polygonu, který je na bývalém vojenském letišti v Milovicích.
Francouzská firma Valeo v České republice působí od roku 1995 a je jedním z nejvýznamnějších zaměstnavatelů v oblasti automobilového průmyslu. Ve třech závodech v Rakovníku, Žebráku a Humpolci se vyrábějí kompletní klimatizační jednotky, výparníky, kompresory, chladiče EGR, ovládací panely klimatizace a ultrazvukové senzory pro autonomní parkování. Celkem firma zaměstnává v České republice téměř 4000 lidí.
Po celém světě má Valeo 122 továren a padesát center, zaměstnává celkem 79.500 lidí ve 29 zemích.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
