Firmě se ve čtvrtletí podařilo po celém světě získat 400.000 zákazníků, takže nyní jich má téměř 37 milionů.
\"Za lepšími výsledky jsou hlavně náklady na řízení rizika, které jsou mimořádně nízké,\" řekl finanční ředitel Koos Timmermans. V televizi Bloomberg také podotkl, že banka se opozdila se zaváděním restrukturalizace, protože neměla všechna potřebná povolení regulačních úřadů.
Díky investicím do mobilního bankovnictví a online služeb se ING daří snižovat náklady na kamenné pobočky. V růstu zisku se odrážel i pokles podílu nedobytných úvěrů. Rezervy na tyto půjčky banka snížila o polovinu na 124 milionů eur.
Čistý zisk se zvýšil o dvě procenta na 1,38 miliardy eur (35,3 miliardy Kč) a rovněž překonal odhady analytiků v anketě agentury Bloomberg. Příjmy zůstaly meziročně prakticky beze změn na 4,41 miliardy eur (112,7 miliardy Kč).
ING zaměstnává přes 52.000 lidí a poskytuje služby klientům ve více než 40 zemích. Historie divize ING Bank v České republice sahá do roku 1992. ING podle svých internetových stránek v tuzemsku působí výhradně v oblasti bankovnictví a zaměstnává více než 250 lidí.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					