\"Jen sanace a demolice v areálu přesáhne 50 milionů korun. Budeme se snažit recyklovat maximum tak, aby se neodváželo, nezatěžovala se dále doprava. Chceme zrecyklovat ty části, které se zrecyklovat dají. Ponecháme je tady a použijeme je do základů stavby. Plánujeme to tak, že v tomto roce bychom rádi dosanovali a v příštím roce zahájili samotnou výstavbu,\" řekl Sovička.
Na pozemcích bývalého závodu Škoda připraví Panattoni pro průmyslové využití 120.000 metrů čtverečních plochy. Pro Karlovarsko to bude znamenat až 1000 nových pracovních míst. O tom, které firmy budou v areálu bývalé továrny na výrobu trolejbusů působit, zatím není jasno. Podle Sovičky by to ale měly být dvě až tři firmy, zahájit provoz by měly nejpozději v roce 2020. Lákavá je pro ně především lokalita budoucí průmyslové zóny Ostrov North s napojením na dálnici D6 a především německou dálniční síť.
V Karlovarském kraji je dosud nejvýznamnější průmyslová zóna v Chebu. I o její rozvoj se zasadila společnost Panattoni Europe. Stovky lidí v posledních letech zaměstnala druhá nejvýznamnější průmyslová zóna v kraji Ostrov-jih. Výrobní halu tam má například společnost Witte Nejdek, druhý největší zaměstnavatel v kraji.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
