Již půl milionu klientů využívá Osobní účet České spořitelny

Výběry z více než 1100 bankomatů bez poplatku, neomezený počet převodů v rámci ČR zdarma, široký výběr elektronických i embosovaných debetních karet včetně zlaté karty, kontokorent se startovacím limitem bez dokladování příjmu, ale také třeba právní ochranu a mnoho dalších produktů a služeb podle individuálního výběru klienta nabízí od srpna roku 2007 Osobní účet České spořitelny.
Finance.cz
Autor: Finance.cz
6. 2. 2008

Sdílet

Za pouhých šest měsíců své existence má Osobní účet České spořitelny  již 500 000 klientů. Dne 4. února 2008 si půlmiliontý účet otevřel klient z Karvinska, pro kterého Česká spořitelna připravila dárek v podobě ročního vedení účtu zdarma.

„Osobní účet klienti využijí nejen k běžným transakcím, na výběr mají také z mnoha speciálních produktů a služeb. Atraktivní jsou služby, které chrání výdaje klienta v případě ztráty zaměstnání nebo nemoci, a dále služby, které zajistí komplexní právní servis při reklamaci v obchodech“, uvedl Martin Techman, ředitel úseku rozvoje obchodu České spořitelny. „K danému typu účtu je na českém trhu ojedinělá nabídka asistenčních služeb pro motoristy a domácnosti“, dodal Martin Techman

Klient si v rámci Osobního účtu svobodně zvolí pouze ty produkty a služby, o které má zájem a které opravdu využije. V nabídce jsou produkty v pásmech Standard, Plus a Speciál.  Osobní účet České spořitelny se vyznačuje vysokou variabilitou - stejnou kombinaci produktů a služeb má pouze 16 % všech klientů. Majitel půlmiliontého účtu si k základnímu pásmu Osobního účtu sjednal přímé bankovnictví SERVIS 24, výběry z bankomatů ČS zdarma,  zůstatkové SMS bez poplatku a debetní kartu Maestro. Z nabídky produktů a služeb Plus si klient zvolil platby v rámci ČR zdarma a Spořící plán, který zajistí vyšší úročení prostředků na účtu.

Klient si může nastavení svého účtu kdykoliv měnit, od konce ledna i prostřednictvím služby SERVIS 24 Internetbanking. Novinkou je také možnost sjednat si zasílání  zůstatkových SMS zpráv k Osobnímu účtu bez ohledu na to, zda klient používá elektronické bankovnictví či nikoli. Zůstatkové SMS byly dosud dostupné pouze uživatelům přímého bankovnictví.

Osobní účet uvedla Česká spořitelna na trh v srpnu loňského roku a okamžitě se setkal s pozitivní odezvou klientů. Na začátku září 2007 mělo Osobní účet České spořitelny 100 000 klientů, na konci října to bylo již 250 000 klientů a počet klientů dále rostl až ke stávajícímu půlmilionu. Denně si Osobní účet sjedná několik tisíc klientů. Na podzim loňského roku se Osobní účet České spořitelny stal v soutěži MasterCard Banka roku „Účtem roku 2007“. Více než 20 % majitelů Osobního účtu České spořitelny jsou nově příchozí klienti.

Více o autorovi