O víkendu došlo ke krátké odstávce internetového bankovnictví Air Bank, jejímž cílem bylo jednak odstranění některých nedostatků předešlé verze, ale také uvedení zbrusu nové funkce Poradna. Nově nabízená funkcionalita, umožňuje klientům Air Bank kategorizovat a analyzovat jednotlivé platby a mít tak lepší přehled o svých financích. Kategorie výdajů bude Air Banka rozpoznávat u velkých společností, jako jsou například telefonní operátoři nebo dodavatelé energií, automaticky podle čísel účtů. Uživatelé však mohou vybranou kategorii přiřadit také sami. Jak sama Air Bank uvádí: „Když budete vědět za co, kde a kolik platíte, určitě budete schopní si využití svých peněz lépe plánovat. Naše Poradna není komplexní nástroj, neklade si ambice nahradit specializovaný software.“ Portál Moře financí tyto aktivity nové dynamické banky na českém trhu těší. Od začátku své činnosti komunikovali zástupci Moře financí s různými bankami na téma řízení osobních financí v rámci internetového bankovnictví.