Mediální skupina Central European Enterprises (CETV) označila rok 2012 nadále za výzvu, ale zároveň se cítí být v souladu s tržním konsensem pro celoroční OIBDA. Čistý dluh vůči ukazateli hodlá v nejbližších týdnech snížit pod pětinásobek a cílem pro rok 2012 zůstává pozitivní hodnota volného cash flow. CETV v konferenčních hovoru po výsledcích a prezentaci k němu uvedla, že rok 2012 nadále považuje za výzvu z pohledu reklamních příjmů kvůli dopadu zpomalení v Evropě na soukromou spotřebu včetně právě výdajů na reklamu. „Reklamní příjmy na našich trzích poklesly v prvním čtvrtletí roku 2012 o 5 procent, naše konsolidované tržby přesto vzrostly o 3 procenta a OIBDA o 9 procent při stabilní měně,“ uvedla CETV. Mediální skupiny v průběhu konferenčního hovoru dále uvedla, že si klade na cíl v příštích týdnech snížit poměr zadlužení pod pětinásobek zisku OIBDA (provozní zisk před odpisy a amortizací).