...silným tržbám u značek Fisher-Price a American Girl. Celkový zisk vzrostl na 365,9 milionu dolarů, nebo 1,04 USD/akcii, z 300,8 mil. USD (86 centů) za stejné období před rokem. Analytici (Bloomberg) přitom očekávali zisk na akcii na úrovni 0,99 USD. Celkové tržby společnosti vzrostly meziročně o 4 procenta na 2,08 mld. USD, nepatrně nad konsensus Wall Street, 2,07 mld. USD. Provozní zisk Mattelu vzrostl na 487,4 mil. USD ve srovnání s 397,6 mil. USD ve 3Q11. Výsledku pomohl růst tržeb značky Fisher Price o 6 % a zejména značky American Girl a to o 16 %. Prodej autíček Hot Wheels zůstal ve čtvrtletí nezměněn, zatímco prodej panenek Barbie celosvětově klesl o 4 %. „Jsme potěšeni našimi výsledky za třetí čtvrtletí, které poukazují na další růst podílu na trhu a silné dodávky napříč naším portfoliem výrobků a to celosvětově.