...tržby americké součásti Anheuser-Busch ale za stejné období vzrostly o 9,1 procenta, čímž překonaly očekávání na úrovni 7,5 procenta. Firma ovládá značky jako Stella Artois, Beck nebo Budweiser. Provozní zisk skupiny po odečtení akvizic a odprodejů stoupl meziročně o 10,6 procenta na 3,98 miliardy dolarů (76,8 miliardy Kč). Analytici podle agentury Reuters čekali výsledek kolem 4,1 miliardy dolarů. Zisk skupiny v západní Evropě se zvýšil o 9,7 procenta, odbyt zde ale klesl. Společnost přitom zvýšila podíl značek Beck a Hasseröder na německém trhu. V Severní Americe, která je největším trhem skupiny, se tržby snížily o 0,4 procenta a prodej vlajkové značky Budweiser klesl o sedm procent. Díky uvádění nových prémiových značek jako Bud Light Platinum se ale na tomto trhu zvýšil podíl produktů Bud Light.