...roku 2018 stát největší automobilkou na světě, a předstihnout tak konkurenční Toyotu a General Motors (GM). Pohled na mapu nejperspektivnějších odbytišť naznačuje, že cesta Volkswagenu ke globální hegemonii musí nevyhnutelně vést přes Čínu, dnes největší automobilový trh. Německá skupina vstoupila na čínský trh jako jedna z prvních už v roce 1984 a se 2,26 miliony prodaných aut za loňský rok je zde stále prominentním zahraničním výrobcem. Zaostává ale za americkým koncernem GM, který loni v Číně prodal 2,55 milionu vozů. Význam čínského trhu pro Volkswagen dokládá skutečnost, že za prvních devět měsíců letošního roku se jeho prodeje v Číně na celosvětovém odbytu skupiny podílely z 29 %. Management za celý letošní rok v Číně počítá s růstem prodejů o 10 %, v příštím roce pak o 9 %. Akcie skupiny letos na burze posílily o 35 %.