CME: Na Nově dle tisku výrazně klesá objem reklamy kvůli vyšším cenám

Dle HN se v prvních dvou únorových týdnech propadl objem odvysílaného reklamního času na TV Nova téměř o 60 % meziročně. Příčinou je výrazné...

Finance.cz
Autor: Finance.cz
1. 3. 2013

Sdílet

...zvýšení cen za reklamu, které dle listu bude s příchodem jarní sezóny pokračovat. Ceny za reklamu na Nově by se měly dále zvýšit o 20 % po růstu o třetinu na začátku roku a zrušení slev. Informace nepovažujeme za nové, jsou v souladu s informacemi z konferenčního hovoru CME ve středu. Nová cenová strategie počítá s tím, že dominantní tržní podíl Novy neumožní inzerentům na trvalo přejít ke konkurenci a dlouhodobý efekt na tržby tak očekává kladný. CME ale počítá s negativním efektem na tržby v 1. polovině r. 2013.

Více o autorovi