...jednička se rozhodla vstoupit i na telekomunikační trh.ČEZ začne počátkem podzimu nabízet služby jako operátor. Sice virtuální, neboť bude působit v síti Telefóniky, díky své silné pozici ale bude schopný přijít s plnohodnotnou a zcela konkurenční nabídkou proti stávající trojici Telefónica, T-Mobile a Vodafone. To stávající „virtuálové“ zatím nedokázali. ČEZ se chce zaměřit především na domácnosti a menší podnikatele. Využije přitom portfolio 3,5 milionu klientů, kterým dnes prodává elektřinu a plyn. Služby nebude spojovat. Stávající zákazníky ale bude lákat dalšími benefity. Konkrétní tarify zatím společnost nezveřejnila. Podle obchodního ředitele Alana Svobody ale nechce konkurovat jen cenou. „Zatím nevidím jiného velkého, celonárodního virtuálního operátora schopného oslovit prakticky celou společnost,“ říká Svoboda.