...produktů nejméně o 30 procent. Pětina produktů byla ve snaze ušetřit náklady již zrušena a nově chce zúžit své portfolio o dalších 10 až 20 procent do konce příštího roku. Uvedl to dnes šéf dodavatelské divize Unileveru Pier Luigi Sigismondi na konferenci pro investory konané v Londýně. Unilever uvedl, že bude pokračovat v prodeji značek, které pro firmu nejsou klíčové a nemají dostatečně dobré výsledky. Prodej značek by se měl podle Unileveru týkat zejména potravinářské divize. Unilever již v roce 2010 uzavřel svůj závod v Nelahozevsi na Mělnicku a ukončil výrobu v České republice. Nadále v tuzemsku prodává rostlinné tuky, majonézy a dresinky Hellmann's, margaríny Flora, Perla nebo Hera a kořenicí směsi či omáčky značky Knorr. Do portfolia Unileveru patří také zmrzliny Algida, Míša nebo Ledňáček a kosmetické značky Dove nebo Rexona.