...směrech IPO výrobce kamer dává mnoha investorům podobný šok. Hlavně ocenění jejich akcií. Ocenění je vysoko a rizika jsou více než jasná. Cena 24 USD za akcii katapultuje hodnotu firmy k cca. 3 mld. USD s poměrem cena k zisku vyšší než Apple.Tato cena není pravděpodobně postavena jen na fundamentálních číslech o prodejích této vynikající kamery. Cena je postavena na potenciálu jak monetizovat videa vytvořená všemi těmi nadšenci kolem světa. Otázka, která ovšem trápí střízlivé investory je ta – jak GoPro dokáže monetizovat videa svých uživatelů když takový Twitter měl dlouhou dobu problém udělat to samé a měl řadu celebrit a významných lidí, kteří využívají jeho služeb k dobru tohoto světa. Ještě o mnoho dříve jsme se poučili, že být jen dot-com firma také nestačí. Tady je seznam věcí, které mohou firmu jak poslat do nebes, ale také potopit.