...tablety. Yahoo chce tímto krokem podpořit své příjmy z reklamy na mobilních zařízeních, ve kterých stále zaostává za konkurenty Google a Facebook, píše agentura Reuters. Firmy nezveřejnily finanční podmínky transakce. Zprávy v médiích nicméně podle serveru BBC naznačují, že společnost Yahoo za převzetí zaplatí 200 až 300 milionů dolarů (zhruba čtyři až šest miliard Kč). Flurry na základě analýzy dat z aplikací pomáhá inzerentům zaměřit reklamu na jejich cílové zákazníky. Firma monitoruje aktivitu uživatelů ve více než půl milionu aplikací na zhruba 1,4 miliardy mobilních zařízení po celém světě. Společnost Yahoo minulý týden oznámila, že její tržby ve druhém čtvrtletí kvůli slabším příjmům z reklamy meziročně klesly o čtyři procenta na 1,1 miliardy dolarů. Yahoo patří ve svém oboru k průkopníkům a na konci 90.