Starbucks: Zvýšil své tržby díky nabídce potravin; překonal očekávání

Starbucks oznámil své výsledky. Hlavním motorem růstu tržeb byly hlavně sendviče a další jídlo nabízené zákazníkům v kavárnách,...

Finance.cz
Autor: Finance.cz
25. 7. 2014

Sdílet

...když si přijdou pro svůj nápoj.Kavárenský řetězec ze Seattlu oznámil vyšší čtvrtletní zisk, jak tržby pěkně rostly ve všech regionech na světě. V USA byly prodeje vyšší o 7 %. V konferenčním hovoru při události ohlašování výsledků CEO společnosti Howard Schultz řekl, že jídlo se stalo silnou stránkou Starbucksu a navyšuje provoz v kavárně a to se teprve kavárna začala zaměřovat na zlepšení nabídky občerstvení. „Jídlo bylo ve Starbucksu, a to si myslím můžeme přiznat, po mnoho let prostě slabinou a výzvou pro nás pro všechny.“ řekl Schultz.Občerstvení, jako např. koblihy se snaží přesvědčit zákazníky, aby si koupili něco k jídlu, když už si přišli pro svůj oblíbený nápoj. Tyto věci také přivádí lidi do kaváren po tradičním rušném ránu, kdy je většina kaváren prázdnější.

Více o autorovi