...týmy, tedy Argentina a Německo, mají na dresech svorně vyšito logo právě německé společnosti. Netřeba dodávat, že úspěch obou mužstev proto pořádně zvýšil zájem o jejich trikoty. Stejně tak se dařilo prodejům dresů mexického či kolumbijského národního celku. Celkový zájem o dresy s logem Adidas dosáhl podle samotné společnosti 8 mil. kusů.Jenže uběhlo několik týdnů a akcie společnosti se nachází pod pořádným tlakem. Může za to v minulém týdnu zveřejněný profit warning, ve kterém Adidas revidoval výhled zisku pro letošní rok. Předchozí odhad pro letošek plánovaného zisku v rozmezí 830 mil. – 930 mil. EUR se rázem řádně smrskl, a to na 650 mil. EUR. Stejně tak společnost opustila původní plán pro rok 2015, který počítal s dosažením tržeb na úrovni 17 mld. EUR a provozní marží 11 %.