Fenomén online hudebního průmyslu, společnost Spotify, dosáhla padesáti milionů předplatitelů. No a co, říkáte si, jenže zpravodajské agentury Reuters a Bloomberg se shodují v jednom: Navýšením počtu předplatitelů dal Spotify své konkurenci jasný signál, že před ní zvyšuje náskok a mění ke svému obrazu internetový hudební průmysl. Firma by ale neměla otálet s uvedením svých akcií na burzu. Apple Music, SoundCloud a Google, coby nejbližší soupeři Spotify, mohou jen závidět. Spotify Ltd. roste doslova šíleným tempem, shodují se komentátoři, když uvedla, že zatímco ještě před rokem měla 30 milionů předplatitelů, nyní už atakovala hranici padesáti milionů předplatitelů po celém světě. Konkurent Apple Inc., který minulý měsíce uvedl, že v placených hudebních službách má více než 20 milionů zákazníků, tak zaostává. Nemluvě o dalším hráči na trhu - SoundCloud. Růst zákazníků = udržitelný byznys model Další shoda ohledně růstu platících zákazníků vládne v táboře analytiků.