Nejoblíbenější značkou na Slovensku je podle průzkumu RegioJet

Bratislava 16. listopadu (zpravodaj ČTK) - Nejoblíbenější firemní značkou mezi Slováky je soukromý dopravce RegioJet z české skupiny Student Agency. Vyplývá to z nejnovější studie poradenské společnosti KPMG, podle které právě RegioJet nejlépe naplňuje očekávání svých zákazníků.

Finance.cz
Autor: Finance.cz
16. 11. 2017

Sdílet

RegioJet podnikatele Radima Jančury na Slovensku již několik let provozuje státem dotované vlakové spoje na regionální trati mezi Bratislavou a Komárnem, dále mezinárodní vlaky mezi Slovenskem a Českem, a také autobusové linky. Společnost zajišťovala i komerční provoz dálkových vlaků z Bratislavy do Košic na východním Slovensku, který letos v lednu ale ukončila.

V žebříčku nejlepších zkušeností zákazníků s firemními značkami na Slovensku za RegioJetem skončily největší slovenské internetové knihkupectví Martinus.sk a síť kin Cinemax.

Za nejdůležitější Slováci u firem považují pochopení a přizpůsobení potřebám a pocitům zákazníka, zjistila studie. \"Slovenský zákazník ocenil v průzkumu značky, které vnímají a uvědomují si, že každý z nás se chce cítit výjimečně. Z průzkumu zároveň vyplynulo, že slovenští zákazníci velmi pozitivně vnímají, pokud společnosti jednají rychle, efektivně, jednoduše a bez zbytečných překážek,\" uvedla KPMG.

Do průzkumu se zapojilo 2200 respondentů, kteří hodnotili více než 120 značek v osmi různých sektorech. Z jednotlivých odvětví v hodnocení dominoval maloobchod.

V dřívějším podobném průzkumu v České republice první tři místa obsadily banky, Student Agency/RegioJet skončil na pátém místě. Ze všeho nejvíce si zákazníci v České republice váží férového přístupu a rychlé nápravy chyb.

Více o autorovi