Americká společnost Facebook ve druhém čtvrtletí zdvojnásobila čistý zisk na 10,4 miliardy USD (224,4 miliardy Kč). K vysokému růstu pomohly zejména vyšší výdaje firem za reklamu. Firma zároveň varovala před výrazným zpomalením růstu tržeb. Zisk na akcii činil 3,61 dolaru, zatímco analytici v anketě společnosti Refinitiv očekávali zisk 3,03 dolaru na akcii. Celkové výnosy, které primárně tvoří hlavně tržby z reklamy, vzrostly o 55,6 procenta na 29,08 miliardy USD a rovněž překonaly odhady analytiků. Výnosy z reklamy na stejnojmenné sociální síti, která je podle počtu uživatelů největší na světě, stouply o 56 procent na 28,58 miliardy USD. Facebook stejně jako další firmy z odvětví zaznamenal zvýšenou poptávku po digitální reklamě, protože pandemie lidi donutila nakupovat převážně na internetu. To přimělo některé podniky vytvořit si internetové obchody za použití platforem sociálních médií.