Na začátku listopadu 2013 to pro Teslu nevypadalo dobře. V řadě článků se objevily zdokumentované případy, kdy se sedany Model S od této firmy vznítily. Akcie výrobce elektrických vozidel se v důsledku toho propadly. Během jednoho večera 7. listopadu ožilo během 75 minut osm automaticky běžících twitterových účtů, které začaly sentiment vůči Tesle měnit k lepšímu. Během dalších sedmi let zveřejní více než 30.000 takových tweetů. Když to porovnáme s více než 500 miliony tweetů, které se každý den rozešle přes Twitter, je to jenom kapka v moři. Výzkumníci David A Kirsch z univerzity v Marylandu a Robert H. Smith ze School of Business nicméně dospěli v předběžném výzkumu k závěru, že tento druh aktivity, za kterou stojí tak zvaní boti, hrála důležitou část v narativu „šoku z budoucnosti“, který posunul tržní hodnotu Tesly do výšin, které nedokázala ospravedlnit žádná tradiční finanční analýza.