Český výrobce příslušenství pro chytré telefony, tablety a nositelnou elektroniku FIXED.zone zvýšil za letošní první tři kvartály tržby o 22 %. Na konci roku by celkové tržby měly dosáhnout 388 milionů korun, v roce 2021 to bylo 315 milionů Kč. Firma, s jejímiž akciemi se obchoduje na trhu START pražské burzy, to uvedla v dnešním sdělení na svém webu. „Za letošní rok budeme mít zhruba o pětinu vyšší tržby. Výrazně navyšujeme počty prodaných kusů příslušenství. Posilujeme vývoj vlastních produktů, expandujeme na nové trhy, například v Holandsku, Portugalsku, Polsku a Francii, chceme navýšit výrobu v ČR a v neposlední řadě chceme výrazně posílit povědomí o značce FIXED,“ uvedl Daniel Havner, zakladatel společnosti FIXED.zone. FIXED.zone také ve spolupráci s agenturou WMC Grey vytvořila svou první komunikační kampaň.