Nový šéf společnosti Lyft David Risher v rozhovoru na Bloombergu řekl, že jeho firma chce být silnou dvojkou na trhu a k tomu musí mít konkurenční ceny. Expanze do Evropy momentálně není na pořadu dne a Lyft také není na prodej (viz první část rozhovoru). Podle nového ředitele využila od vzniku Lyftu jeho služeb asi třetina americké populace, vydělaly si u něj „miliony řidičů“. A „tato architektura přináší také mnoho příležitostí“. Nejlepší způsob, jak si zajistit dostatek řidičů, je pak „mít dostatek klientů“. „Pokud bude dost klientů, řidiči přijdou.“ Nedávno na CNBC hovořil šéf konkurenčního Uberu. Na dotaz týkající se odměn řidičů tehdy Khosrowshahi odpověděl, že v USA jsou „velmi zdravé“. V posledním čtvrtletí dosáhly v průměru 35 dolarů za hodinu, během které byl řidič aktivní (používal platformu, vyzvedával klienta a dopravil jej do cíle). „Máme likviditu, je tu poptávka a nabídka,“ řekl Khosrowshahi k situaci na trhu.