Banka Citigroup , druhý největší vydavatel kreditních karet na světě, těží z toho, že si zákazníci půjčují více peněz - i když stále více z nich má problémy se splácením. Vyšší úrokové sazby a větší zůstatky na kartách vytvořily podmínky pro 11% nárůst příjmů z osobního bankovnictví v USA ve druhém čtvrtletí, uvedla společnost. To otupilo dopad 78% nárůstu odpisů spojených se spotřebitelskými úvěry. Akcie banky po zveřejnění výsledků rostou v premarketu o 1,4 %. Celkově Citigroup vydělala 1,33 USD na akcii, čímž překonala průměrný odhad analytiků o 2 centy. Celkově tak banka vydělala 2,92 mld. USD, meziročně zaznamenala pokles o 36 % z 4,55 mld. USD. Příjmy z úroků a poplatky za manipulaci s hotovostí podniků byly světlým bodem uprostřed všeobecně očekávaného poklesu obchodních aktivit na Wall Street, který firmu donutil snížit počet zaměstnanců.