Elon Musk je již dlouho zamilovaný do písmene X. Nyní opouští značku Twitter a ikonického modrého ptáka ve prospěch X jako součást snahy proměnit svou akvizici za 44 miliard dolarů na něco, co je skutečně jeho. Muskova vize pro X je něco podobného jako čínský WeChat, super aplikace, kterou mohou lidé používat pro zábavu a nakupování zboží a služeb online, kromě zveřejňování statusů a zasílání zpráv svým přátelům. K přejmenování však došlo po měsících nevyzpytatelného chování nejbohatšího člověka na světě, který odstavil uživatele a odstrčil inzerenty, čímž se Twitter dostal do problematické finanční situace a byl stále zranitelnější vůči konkurenci. Zabít ikonickou internetovou značku je „extrémně riskantní“ v době, kdy konkurenční aplikace, jako je nový Instagram Threads a menší nováčci, jako je Bluesky, lákají uživatele, myslí si Mike Proulx, analytik společnosti Forrester.