Hospodářské oživení v Číně nesplnilo očekávání, země ale zůstává růstovým trhem pro elektromobily. Uvedl to management německé společnosti Mercedes-Benz, která se specializuje na prodej luxusních aut. Generální ředitel Ola Källenius řekl, že firma si nechce kupovat podíl na čínském trhu snižováním cen. Vedení firmy to uvedlo při dnešním zveřejnění hospodářských výsledků za druhé čtvrtletí, kdy firma zvýšila zisk. "Nemyslím si, že bychom si měli kupovat podíl na čínském trhu iracionálními kroky na straně cen. To není naše obecná politika," řekl Källenius v rozhovoru s analytiky po představení výsledků. Se snižováním cen začala na čínském trhu začátkem roku americká Tesla. Na otázku ohledně kroku konkurenčního Volkswagenu, který se rozhodl vyrábět nové modely s čínskými partnery a případně spoluvytvářet místní platformy, šéf Mercedesu odpověděl, že prémiová automobilka spolupracuje s kompetentními partnery v Číně na přizpůsobení své technologické nabídky místnímu vkusu.