Generální ředitel Nissanu Makoto Uchida řekl, že japonská automobilka potřebuje rychle přinášet nová vozidla na stále přeplněnější čínský trh. Uchida ve středečním rozhovoru pro Tanvir Gill z CNBC řekl, že společnost by se měla zaměřit na současné zákazníky Nissanu "včasným uvedením vysoce hodnotných produktů, které jsou stejne konkurenceschopné jako rychle rostoucí místní značky, za atraktivní cenu." Začátkem tohoto roku Nissan oznámil rané plány na elektrické SUV zaměřené na Čínu a hodlá uvést na trh další modely, jako snahu společnosti přetrvat klesající podíl na trhu a zpomalující prodej. Řekla, že další podrobnosti o své střednědobé sestavě budou zveřejněny na podzim. V Číně společnost čelila zvláštní konkurenci domácí společnosti BYD, zaměřující se na elektrická auta, sedany a SUV vozy. Nissan ve středu oznámil čistý zisk za poslední čtvrtletí ve výši 105,5 miliardy jenů (751 milionů dolarů), což překonalo očekávání a zaznamenalo prudký meziroční nárůst.