Čínský trh s hotely? Výnosný byznys, domnívá se analýza Fidelity

Finance.cz
Autor: Finance.cz
26. 1. 2024

Sdílet

26. 1. 2024

Expanze předních čínských značek hotelů může vzhledem k ekonomické situaci vypadat šíleně, ale tento sektor vstupuje do fáze konsolidace, což si žádný z velkých hráčů nemůže dovolit promeškat. Může se zdát, že pro čínské firmy není vhodná doba na radikální růstové strategie. Země se potýká s řadou špatných ekonomických znamení, od nízké spotřeby po slabou aktivitu podniků. Čínští hoteloví giganti ale přesto agresivně rozšiřují své hotelové sítě po celé zemi a zaměřují se na získávání nových franšíz. Nejméně dva ze čtyř největších hráčů plánují v roce 2024 dvouciferný růst počtu svých hotelů, přičemž jeden z nich chce expandovat přibližně o třetinu. Graf: Boj o dračí podíl na čínském hotelovém trhu Ve Fidelity International se díváme na změny kombinovaného tržního podílu čtyř největších čínských provozovatelů hotelů podle počtu pokojů v průběhu let. Nyní hoteliéři vstupují do fáze konsolidace, přičemž společnost Fidelity očekává od roku 2024 rychlejší růst mezi největšími jmény.

Více o autorovi