Tržby společnosti Footshop, která se zaměřuje na prodej streetwearové obuvi a oblečení a jejíž akcie jsou obchodovány na pražské burze, za první pololetí letošního roku vzrostly o 35 procent na 644 milionů korun. Hrubá marže společnosti byla vyšší o 46 procent a dosáhla 282 milionů. Navýšení eviduje společnost také u zisku před započtením úroků, daní a odpisů (EBITDA), který meziročně stoupl o 37 milionů a činil 55 milionů korun. Na základě pozitivních hospodářských výsledků Footshop zvýšil i odhad za letošní rok, očekává, že tržby dosáhnou 1,25 až 1,35 miliardy místo původně plánovaných 1,2 až 1,25 miliardy korun. Podle zakladatele společnosti Petera Hajdučka se jedná o nejúspěšnější pololetí od založení Footshopu v roce 2012. "Dosáhli jsme dvouciferného 35procentního nárůstu tržeb oproti stejnému období loňského roku a trojnásobného nárůstu v ukazateli EBITDA. Prakticky ve všech nastavených parametrech se nám daří dosahovat a překračovat nastavené cíle,“ řekl.