Analytik společnosti Bernstein Daniel Roeska hovořil na Yahoo Finance o vývoji v automobilovém průmyslu. V USA podle něj probíhá návrat cen směrem k průměru. Během pandemie totiž vystřelily nahoru, „ale od té doby klesají.“ Stellantis přitom podle experta zvyšoval ceny mnohem rychleji než Ford a GM, „kvalita ale zaostávala.“ To se nyní projevuje na provozu této firmy a na cenové korekci jejích akcií. V Evropě je vývoj rozdílný, cenový růst sice ztrácí na síle, ale nedochází ke zmíněnému obratu k průměru. Stellantis tak na americkém trhu ve druhé polovině letošního fiskálního roku „nevydělá žádné peníze“, protože marže se dostanou zhruba na nulu. Ale na trzích mimo USA by firma měla nadále dosahovat marží kolem 5 %. Specifická je pak situace na trhu v Číně, kde se vybudoval velký objem nadbytečných kapacit u výroby elektromobilů. Nyní se projevuje znatelným tlakem na pokles cen tohoto druhu vozů.