„Novou marketingovou kampaní míříme především na generaci lidí ve věku kolem třicítky,“ komentuje cílení kampaně Lukáš Rampas, marketingový a PR manažer společnosti NEXTRA a k načasování akce dodává: „Realizace celého projektu probíhá od září až do konce roku 2005.“
NEXTRA se rovněž stala partnerem počítačové hry Fear, kdy každý, kdo si tuto PC hru koupí a zároveň se do konce roku 2005 stane zákazníkem NEXTRA, obdrží navíc měsíc připojení k internetu za 1 korunu.
Agentura Tanagra, kterou si společnost NEXTRA vybrala v srpnu 2005 pro oblast ATL i BTL aktivit v rámci podzimní marketingové kampaně připravila i nové produktové listy jak na hlavní produktové skupiny Hlas, Data, Internet, tak i na jednotlivé služby Fun, Office, VPN, Security.
První výsledky marketingové kampaně se projevily na výrazném zvýšení návštěvnosti webových stránek a růstu počtu objednávek.